|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Internal Marketing: Another Approach to Marketi, Kimura..

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 155,67
Około774,32 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 125426293210
Ostatnia aktualizacja: 08-05-2024 12:01:18 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2017-04-07
Title
Internal Marketing: Another Approach to Marketing for Growth (Ro
ISBN
9781138651104
EAN
9781138651104
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Internal Marketing: Another Approach to Marketing for Growth
Item Height
234mm
Author
Tatsuya Kimura
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
156mm
Subject
Management, Marketing
Item Weight
454g
Number of Pages
230 Pages

O tym produkcie

Product Information

Establishing, developing, or promoting a brand or product in a market stems from aligning of divisions within an organization, with the perspective of providing value to customers - an idea which is known as internal marketing. Unlike external marketing, internal marketing ensures that organizational divisions are aligned in the marketing strategies, so that the resultant external marketing is effective and not impeded by internal shortcomings. This book provides a comprehensive review of internal marketing research and illustrates the role of internal marketing in enhancing the capabilities of a company's internal resources. Putting forward a guiding principle for business practices by considering such questions from a multilateral perspective, this book is a must-read for practitioners and academics alike.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138651104
eBay Product ID (ePID)
227898263

Product Key Features

Author
Tatsuya Kimura
Publication Name
Internal Marketing: Another Approach to Marketing for Growth
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2017
Type
Textbook
Number of Pages
230 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
454g

Additional Product Features

Title_Author
Tatsuya Kimura
Series Title
Routledge Frontiers of Business Management
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,7 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 841 232)

a***o (877)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Description said very good, however the book feel apart and now the pages are coming loose.
a***e (300)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent thank you
-***r (410)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
arrived quickly thanks