|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Cognitive Load Theory: A Special Issue of educa, Sweller, Renkl, Paas..

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 155,67
Około784,05 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304571913518
Ostatnia aktualizacja: 31-05-2024 15:41:22 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2016-12-14
Title
Cognitive Load Theory: A Special Issue of educational Psychologi
ISBN
9781138175662
EAN
9781138175662
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Cognitive Load Theory: a Special Issue of Educational Psychologist
Item Height
280mm
Author
Fred Paas, Alexander Renkl, John Sweller
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
210mm
Subject
Education, Psychology
Item Weight
454g
Number of Pages
80 Pages

O tym produkcie

Product Information

The papers of this special issue demonstrate that cognitive load theory provides the framework for investigations into cognitive processes and instructional design. The genesis of Cognitive Load Theory emerged from an international symposium organized at the bi-annual conference of the European Association for Research on Learning and Instruction in 2001 in Fribourg, Switzerland. Most of the papers are based on contributions to that symposium and discuss the most recent work carried out within the cognitive load framework. As a whole, this issue is demonstrating that cognitive load theory is continuing its role of using cognitive psychology principles to generate novel instructional design procedures.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138175662
eBay Product ID (ePID)
232591382

Product Key Features

Author
Fred Paas, Alexander Renkl, John Sweller
Publication Name
Cognitive Load Theory: a Special Issue of Educational Psychologist
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Education, Psychology
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
80 Pages

Dimensions

Item Height
280mm
Item Width
210mm
Item Weight
454g

Additional Product Features

Editor
Alexander Renkl, John Sweller, Fred Paas
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 871 642)

4***l (505)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick despatch. Very pleased with my purchase.
4***l (505)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick despatch. Great item, as described.
9***v (126)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Brilliant item easy to order