|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zarządzanie marketingowe: strategiczne podejście decyzyjne

Tekst oryginalny
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
Stan:
Nowy
Cena:
US $52,84
Około208,42 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Rockford, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 29 maj a Pt, 31 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 196235436608
Ostatnia aktualizacja: 29-04-2024 01:46:04 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9780072863703
Publication Name
Marketing Management : a Strategic Decision-Making Approach
Item Length
10in
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Jean-Claude Larreche, Harper W. Boyd Jr., Orville C. Walker, John W. Mullins
Features
Revised
Item Width
8.1in
Item Weight
32.4 Oz
Number of Pages
544 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0072863706
ISBN-13
9780072863703
eBay Product ID (ePID)
30467440

Product Key Features

Author
Jean-Claude Larreche, Harper W. Boyd Jr., Orville C. Walker, John W. Mullins
Publication Name
Marketing Management : a Strategic Decision-Making Approach
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
Revised
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
544 Pages

Dimensions

Item Length
10in
Item Height
0.9in
Item Width
8.1in
Item Weight
32.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.13.M845 2005
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
5
Table of Content
Section 1: The Role of Marketing in Developing Successful Business Strategies Chapter 1 The Marketing Management Process Chapter 2 The Marketing Implications of Corporate and Business Strategies Section 2: Market Opportunity Analysis Chapter 3 Environmental Analysis: Tools to Identify Attractive Markets Chapter 4 Industry Analysis and Competitive Advantage Chapter 5 Understanding Consumer Buying Behavior Chapter 6 Understanding Organizational Markets and Buying Behavior Chapter 7 Measuring Market Opportunities: Forecasting and Marketing Research Chapter 8 Market Segmentation and Target Marketing Chapter 9 Differentiation and Positioning Section 3: Developing Strategic Marketing Programs Chapter 10 Business Strategies Provide a Foundation for Marketing Program Decisions Chapter 11 Product Decisions Chapter 12 Pricing Decisions Chapter 13 Distribution Channel Decisions Chapter 14 Integrated Promotion Decisions Section 4: Strategic Marketing Programs for Selected Situations Chapter 15 Marketing Strategies for the New Economy Chapter 16 Strategies for the New and Growing Markets Chapter 17 Strategic Choices for Mature and Declining Markets Section 5: Implementing and Controlling Marketing Programs Chapter 18 Organizing and Planning for Effective Implementation Chapter 19 Measuring and Delivering Marketing Performance.
Copyright Date
2005
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General
Lccn
2003-066459
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Shakespeare Book House

Shakespeare Book House

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 19 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 592)

n***n (52)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
overall, I am very happy with the speed of shipping and quality of the inside of the book :) ! My only reason for a 4 Star is that at the price of collectors guide, it should be shipped in something that does not allow it to be bent or clearly labeled to do not bend. It was folded in half in my mailbox :( pictures show bend in cover.
p***b (222)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+++
e***a (2034)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Smoooooooth transaction .