|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Media Studies: The Basics, McDougall, Pollard 9781138349155 Free Shipping..

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 111,24
Około562,99 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295105085265
Ostatnia aktualizacja: 16-06-2023 22:05:27 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2019-10-18
Title
Media Studies: The Basics
ISBN
9781138349155
EAN
9781138349155
Publication Year
2019
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
Media Studies: the Basics
Item Height
198mm
Author
Claire Pollard, Julian Mcdougall
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
129mm
Item Weight
249g
Number of Pages
188 Pages

O tym produkcie

Product Information

Fully updated and revised, the second edition of Media Studies: The Basics is the ideal guide to the changing landscape of media and Media Studies. There have been seismic shifts in what constitutes (the) media in recent years with technological advances ushering in whole new categories of producers, consumers and modes of delivery. This has been reflected in the way media is studied with new theories, concepts and practices coming to the fore. This new edition addresses core questions including: Who, or what, are the media? What are the key terms and concepts used in analysing media? Where have new media technologies had the biggest impact? How, and by whom, is media made in the 21st century? Featuring new case studies, an updated glossary and suggestions for further reading, this is the ideal introduction to Media Studies today for both A Level and undergraduate students.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138349155
eBay Product ID (ePID)
19046567992

Product Key Features

Book Title
Media Studies: the Basics
Author
Claire Pollard, Julian Mcdougall
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2019
Number of Pages
188 Pages

Dimensions

Item Height
198mm
Item Width
129mm
Item Weight
249g

Additional Product Features

Title_Author
Julian Mcdougall, Claire Pollard
Series Title
The Basics
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 878 784)

m***o (534)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item arrived in good order thanks!
r***k (396)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book didn't arrive / no tracking so seller refunded but I stated I wanted a replacement not a refund.
o***8 (3363)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you x