Zdjęcie 1 z 1
Leveraged Marketing Communications : The Importa, Yoon, Choi, Taylor..
Stan:
Dostępne: 5
Wysyłka:
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304571950300
Ostatnia aktualizacja: 16-06-2023 15:20:10 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Leveraged Marketing Communications: The Importance of Studying t
- ISBN
- 9780367725464
- EAN
- 9780367725464
- Publication Year
- 2021
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Leveraged Marketing Communications: The Importance of Studying the Transfer of Object-to-Brand Associations
- Item Height
- 246mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 174mm
- Subject
- Management, Marketing
- Item Weight
- 621g
- Number of Pages
- 238 Pages
O tym produkcie
Product Information
This comprehensive book features recent works on leveraged marketing communications (LMC)-an intentional pairing of a brand to benefit from the associations the target audience has with the object. LMC conceptually binds a wide range of marketing communication strategies previously studied in isolation: celebrity endorsements, sponsorship, product placements, cause-related marketing, and cobranding. LMC strategies assume that an entity (e.g., Michael Jordan) can be paired with a brand (e.g., Nike) to evoke associations that ultimately enhance brand awareness and evaluations. The collection of chapters in this book examines the association between brands and entities, ideas, and contexts and combines theory and practice to offer new perspectives to help academics, practitioners, and policymakers better understand and apply LMC research. The chapters collectively provide a theoretical framework for building brand equity via linking brands to people, places, and things; examine how marketers can best leverage brand alliances; explore ways to maximize the effectiveness of sponsorship, product placement, corporate social responsibility (CSR), and cause-related marketing; and summarize our knowledge of the various forms of LMC. The chapters in this book were originally published in the International Journal of Advertising.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367725464
eBay Product ID (ePID)
11049025675
Product Key Features
Publication Name
Leveraged Marketing Communications: The Importance of Studying the Transfer of Object-to-Brand Associations
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
238 Pages
Dimensions
Item Height
246mm
Item Width
174mm
Item Weight
621g
Additional Product Features
Editor
Yung Kyun Choi, Charles R. Taylor, Sukki Yoon
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304571950300
Ostatnia aktualizacja: 16-06-2023 15:20:10 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Australia, Japonia, Kanada, Unia Europejska, Wielka Brytania
Wykluczenia:
Afganistan, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 304571950300
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 304571950300
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 844 797)
n***c (1885)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast delivery. As described. Thanks.
o***4 (206)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
good
s***n (1671)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great