|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Leveraged Marketing Communications: The Importa, Yoon, Choi, Taylor..

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 150,12
Około750,24 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304571950300
Ostatnia aktualizacja: 16-06-2023 15:20:10 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Title
Leveraged Marketing Communications: The Importance of Studying t
ISBN
9780367725464
EAN
9780367725464
Publication Year
2021
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Leveraged Marketing Communications: The Importance of Studying the Transfer of Object-to-Brand Associations
Item Height
246mm
Author
Sukki Yoon, Charles R. Taylor, Yung Kyun Choi
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
174mm
Subject
Management, Marketing
Item Weight
621g
Number of Pages
238 Pages

O tym produkcie

Product Information

This comprehensive book features recent works on leveraged marketing communications (LMC)-an intentional pairing of a brand to benefit from the associations the target audience has with the object. LMC conceptually binds a wide range of marketing communication strategies previously studied in isolation: celebrity endorsements, sponsorship, product placements, cause-related marketing, and cobranding. LMC strategies assume that an entity (e.g., Michael Jordan) can be paired with a brand (e.g., Nike) to evoke associations that ultimately enhance brand awareness and evaluations. The collection of chapters in this book examines the association between brands and entities, ideas, and contexts and combines theory and practice to offer new perspectives to help academics, practitioners, and policymakers better understand and apply LMC research. The chapters collectively provide a theoretical framework for building brand equity via linking brands to people, places, and things; examine how marketers can best leverage brand alliances; explore ways to maximize the effectiveness of sponsorship, product placement, corporate social responsibility (CSR), and cause-related marketing; and summarize our knowledge of the various forms of LMC. The chapters in this book were originally published in the International Journal of Advertising.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367725464
eBay Product ID (ePID)
11049025675

Product Key Features

Author
Sukki Yoon, Charles R. Taylor, Yung Kyun Choi
Publication Name
Leveraged Marketing Communications: The Importance of Studying the Transfer of Object-to-Brand Associations
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
238 Pages

Dimensions

Item Height
246mm
Item Width
174mm
Item Weight
621g

Additional Product Features

Editor
Yung Kyun Choi, Charles R. Taylor, Sukki Yoon
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,7 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 844 797)

n***c (1885)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast delivery. As described. Thanks.
o***4 (206)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
good
s***n (1671)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great