|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing transmedialny: od filmu i telewizji po gry i media cyfrowe Anne Zeiser

Tekst oryginalny
Transmedia Marketing: From Film and TV to Games and Digital Media by Anne Zeiser
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $66,17
Około260,67 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Calgary, Alberta, Kanada
Dostawa:
Szacowana między So, 8 cze a Pn, 17 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395277031506
Ostatnia aktualizacja: 25-03-2024 22:21:48 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780415716116
Book Title
Transmedia Marketing
ISBN
9780415716116
Publication Name
Transmedia Marketing : from Film and TV to Games and Digital Media
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Publication Year
2015
Series
American Film Market Presents Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Anne Zeiser
Item Width
7.5in
Item Weight
34.5 Oz
Number of Pages
450 Pages

O tym produkcie

Product Information

Transmedia Marketing: From Film and TV to Games and Digital Media skillfully guides media makers and media marketers through the rapidly changing world of entertainment and media marketing. Its groundbreaking transmedia approach integrates storytelling and marketing content creation across multiple media platforms - harnessing the power of audience to shape and promote your story. Through success stories, full color examples of effective marketing techniques in action, and insight from top entertainment professionals, Transmedia Marketing covers the fundamentals of a sound 21st century marketing and content plan. You'll master the strategy behind conducting research, identifying target audiences, setting goals, and branding your project. And, you'll learn first-hand how to execute your plan's publicity, events, advertising, trailers, digital and interactive content, and social media. Transmedia Marketing enlivens these concepts with: Hundreds of vibrant examples from across media platforms - The Hunger Games, Prometheus, The Dark Knight, Bachelorette, The Lord of the Rings, Despicable Me 2, Food, Inc., Breaking Bad, House of Cards, Downton Abbey, Game of Thrones, Top Chef, Pokémon, BioShock Infinite, Minecraft, Outlast, Titanfall, LEGO Marvel Super Heroes, Halo 4, Lonelygirl15, Annoying Orange Real-world advice from 45 leading industry writers, directors, producers, composers, distributors, marketers, publicists, critics, journalists, attorneys, and executives from markets, festivals, awards, and guilds Powerful in-depth case studies showcasing successful approaches - A.I. Artificial Intelligence, Mad Men, Lizzie Bennet Diaries, Here Comes Honey Boo Boo, and Martin Scorsese Presents the Blues Extensive Web content at www.transmediamarketing.com featuring a primer on transmedia platforms - film, broadcast, print, games, digital media, and experiential media; expanded case studies; sample marketing plans and materials; and exclusive interviews With Transmedia Marketing, you'll be fully versed in the art of marketing film, TV, games, and digital media and primed to write and achieve the winning plan for your next media project.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
041571611x
ISBN-13
9780415716116
eBay Product ID (ePID)
18038307574

Product Key Features

Author
Anne Zeiser
Publication Name
Transmedia Marketing : from Film and TV to Games and Digital Media
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2015
Series
American Film Market Presents Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
450 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.9in
Item Width
7.5in
Item Weight
34.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
P96.M36z45 2015
Reviews
"Creatives, business execs, and marketers alike will devour this book's clear guidance and real-world examples of how to shape a project so audiences will love it, participate in it, and share it." - Linda Reisman, Producer, Jeepers Creepers ; Affliction ; The Danish Girl "Anne Zeiser has a unique understanding of the vital role that narrative plays in connecting a mass audience with your content or brand, and her advice for how to close that circuit is some of the best I've seen. There is more than a little bit of secret sauce contained in this book." - Jeff Gomez, CEO, Starlight Runner Entertainment, "Creatives, business execs, and marketers alike will devour this book's clear guidance and real-world examples of how to shape a project so audiences will love it, participate in it, and share it." - Linda Reisman, Producer, Jeepers Creepers ; Affliction ; The Danish Girl "Anne Zeiser has a unique understanding of the vital role that narrative plays in connecting a mass audience with your content or brand, and her advice for how to close that circuit is some of the best I've seen. There is more than a little bit of secret sauce contained in this book." - Jeff Gomez, CEO, Starlight Runner Entertainment; Transmedia Producer, Avatar, Pirates of the Caribbean , Transformers , The Amazing Spider-Man , Teenage Mutant Ninja Turtles, Halo , Hot Wheels
Table of Content
Acknowledgements/Preface; Chapter 1 - Media Makers = Media Marketers; Chapter 2 - Be Transmedia; Chapter 3 - Harness Your Inner Marketer; Chapter 4 - The Marketing Plan; Chapter 5 - Know Your Media Project; Chapter 6 - Research to Win; Chapter 7 - Audience, Audience, Audience; Chapter 8 - Goals and Objectives; Chapter 9 - Branding; Chapter 10 - What's in a Name?; Chapter 11 - Visual and Aural Identity; Chapter 12 - Positioning and Messaging; Chapter 13 - The Project Launch; Chapter 14 - Media Relations; Chapter 15 - Press Materials; Chapter 16 - Media Events; Chapter 17 - Markets, Festivals, and Trade Events; Chapter 18 - Awards; Chapter 19 - Strategic Partners; Chapter 20 - The Art of Art; Chapter 21 - The Open and Title Sequence; Chapter 22 - Trailers, Promos, and Sizzlers; Chapter 23 - The Media Plan; Chapter 24 - Advertising Creative; Chapter 25 - Advertising Context; Chapter 26 - Online and On-the-go Marketing; Chapter 27 - The Social Screen; Chapter 28 - Interactive Content and Marketing; Chapter 29 - Media-fueled Social Impact; Chapter 30 - Measuring Outcomes; Chapter 31 - Transmedia Marketing Case Studies; Chapter 32 - Market It!
Copyright Date
2015
Target Audience
College Audience
Topic
Film / General, Marketing / General, Media Studies, Digital Media / General, Film & Video
Lccn
2014-035112
Dewey Decimal
302.23068/8
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Art, Business & Economics, Social Science, Performing Arts

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 024 068)

n***m (465)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book I order was brand new! Thank you for the fast shipment and excellent service!
y***t (1864)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks!!! A+++++++++
j***j (343)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book