|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Steve Garnett Cognitive Load Theory (Paperback) (UK IMPORT)

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395122219739
Ostatnia aktualizacja: 25-05-2024 05:45:33 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Cognitive Load Theory
Publication Name
Cognitive Load Theory : a Handbook for Teachers
Title
Cognitive Load Theory
Subtitle
A handbook for teachers
Author
Steve Garnett
Format
Trade Paperback
EAN
9781785835018
ISBN
9781785835018
Publisher
Crown House Publishing LLC
Genre
Society & Culture
Subject
Children's Learning & Education
Release Date
15/09/2020
Release Year
2020
Country/Region of Manufacture
GB
Item Height
148mm
Item Length
5.8in
Item Weight
245g
Language
English
Publication Year
2020
Type
Textbook
Item Width
8.3in
Number of Pages
150 Pages

O tym produkcie

Product Information

Brings clarity to the complexity surrounding cognitive load theory (CLT) and provides a user-friendly toolkit of techniques designed to help teachers optimise their pupils' learning. Foreword by John Sweller. CLT is rapidly becoming education's next 'big thing' - and Professor Dylan Wiliam recently vouched for its significance as being 'the single most important thing for teachers to know'. It is natural, therefore, that teachers will want to know more about it and, more importantly, understand how they can adapt their classroom teaching to take it into account. Written by author and international teacher trainer Steve Garnett, this invaluable pocket guide offers a complete yet concise summary of what CLT involves and how it can impact on pupil performance. Steve provides a wide range of classroom-based teaching strategies to help teachers avoid 'overloading' their pupils' working memories, and empowers them with the tools to improve learners' retrieval from long-term memory and get them learning more effectively - particularly when learning new content. Suitable for teachers, department heads, school leaders and anyone with a responsibility for improving teaching and learning.

Product Identifiers

Publisher
Crown House Publishing LLC
ISBN-10
1785835017
ISBN-13
9781785835018
eBay Product ID (ePID)
25050387099

Product Key Features

Author
Steve Garnett
Publication Name
Cognitive Load Theory : a Handbook for Teachers
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
150 Pages

Dimensions

Item Length
5.8in
Item Width
8.3in

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1590.3
Reviews
Teaching is one of the most important activities associated with the continuity of civilisation. An enormous amount of research relevant to teachers is produced each year, with the vast bulk of it appearing in research journals intended for a researcher rather than practitioner readership. Translating those technical research findings into a form that is accessible to teachers is a rare skill. It is a skill that Steve Garnett has in copious abundance, and in Cognitive Load Theory: A Handbook for Teachers he provides a brilliant exposition of instructional design principles. The book has a consistent clarity of purpose and coherence that justifies a prominent place on every teacher's bookshelf. I recommend it in the strongest possible terms. John Sweller, Emeritus Professor of Educational Psychology, School of Education, University of New South Wales
Topic
Professional Development, General, Teaching Methods & Materials / General
Dewey Decimal
370.1523
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Genre
Education

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES. COM LIMITED
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
W4 5PY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 864 1548 11
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves Canada

Rarewaves Canada

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 464 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (184 167)

a***2 (860)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good seller
d***e (2592)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Très belle expérience!!
g***a (8720)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect - Thanks a lot !!!