|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Dekodowane: The Science Behind Why We Buy by Phil Barden (angielski) książka w formacie kieszonkowym

Tekst oryginalny
Decoded: The Science Behind Why We Buy by Phil Barden (English) Paperback Book
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $23,04
Około90,76 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 15 cze a Cz, 27 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364813537267
Ostatnia aktualizacja: 20-05-2024 14:17:07 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781119673088
Book Title
Decoded
ISBN
9781119673088
Publication Year
2022
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Decoded : the Science Behind Why We Buy
Item Height
0.7in
Author
Phil Barden
Item Length
8.9in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Width
6in
Item Weight
18.4 Oz
Number of Pages
336 Pages

O tym produkcie

Product Information

A groundbreaking exploration of purchasing behaviour and its essential role in smarter marketing practices to benefit your organization. If you understand why people buy, you are already one step ahead in reaching out to them effectively with your products and services. Decoded: The Science Behind Why We Buy, 2nd Edition offers a groundbreaking exploration into the science of purchasing. The book specifically demonstrates why decision science has proven invaluable to the field of marketing by helping to explain purchasing behaviours. Decoded delivers a practical framework and guidelines for applying science to the marketing practices you use every day. As a marketing professional, you can look to this second edition for behavioural knowledge, timely case studies, and an understanding of methodologies. You'll gain advice on how to employ knowledge about behaviours for more effective brand management, from strategy to implementation to new product development. You'll also gain useful insight into the latest research on consumer motivations that lead to purchasing decisions. Learn more about what happens in the human brain as buyers make their choices. The revised edition provides new material that marketers can apply to informed, successful practices. - Gain an understanding of the Jobs to Be Done (JTBD) approach. - Take a closer look at the Ferrero neuroscience study that supports JTBD. - See updated and relevant case studies of JTBD at work. - Discover how to engage customers through digital touchpoints. If you're a marketing practitioner, an understanding of decision science will enhance your day-to-day work. Decoded helps you see how science and marketing come together. Immerse yourself in the science of why people buy and gain a stronger base of knowledge as you develop strategies, implement marketing plans and meet customer needs through innovation.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1119673089
ISBN-13
9781119673088
eBay Product ID (ePID)
19038844667

Product Key Features

Author
Phil Barden
Publication Name
Decoded : the Science Behind Why We Buy
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2022
Type
Textbook
Number of Pages
336 Pages

Dimensions

Item Length
8.9in
Item Height
0.7in
Item Width
6in
Item Weight
18.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.32.B37 2020
Edition Number
2
Table of Content
Foreword by Rory Sutherland xiii Preface xvii 1. Decision Science: Understanding the Why of Consumer Behaviour 1 2. The Moment of Truth: Decoding Purchase Decisions 37 3. Decoding the Interface: How the Autopilot Perceives Touchpoints 69 4. Optimizing the Path to Purchase: The Decision Interface Makes the Difference 129 5. Goals: The Driving Forces of Purchase Decisions 167 6. From Positioning to Touchpoints: Bringing Value to Life 213 7. Case Studies 269 Closing Remarks 287 Recommended Reading 289 About the Author 303 Index 305
Copyright Date
2023
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, Sales & Selling / General, Advertising & Promotion
Lccn
2022-025462
Dewey Decimal
658.8342
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 024 173)

1***1 (3101)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
GREAT BOOK
a***_ (931)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived quickly and as described ... thanks.
n***n (1681)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described, happy customer