|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Transmedia Marketing: From Film and TV to Games and Digital Media by Anne Zeiser

Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
AU $81,33
Około212,82 zł
Wysyłka:
AU $25,64 (około 67,09 zł) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Melbourne, Australia
Dostawa:
Szacowana między Cz, 13 cze a Pn, 24 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156111040790
Ostatnia aktualizacja: 25-03-2024 22:17:11 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780415716116
Book Title
Transmedia Marketing
ISBN
9780415716116
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Transmedia Marketing: from Film and TV to Games and Digital Media
Item Height
235mm
Author
Anne Zeiser
Publisher
Taylor & Francis Ltd
Item Width
191mm
Subject
Marketing, Business
Item Weight
975g
Number of Pages
450 Pages

O tym produkcie

Product Information

Transmedia Marketing: From Film and TV to Games and Digital Media skillfully guides media makers and media marketers through the rapidly changing world of entertainment and media marketing. Its groundbreaking transmedia approach integrates storytelling and marketing content creation across multiple media platforms - harnessing the power of audience to shape and promote your story. Through success stories, full color examples of effective marketing techniques in action, and insight from top entertainment professionals, Transmedia Marketing covers the fundamentals of a sound 21st century marketing and content plan. You'll master the strategy behind conducting research, identifying target audiences, setting goals, and branding your project. And, you'll learn first-hand how to execute your plan's publicity, events, advertising, trailers, digital and interactive content, and social media. Transmedia Marketing enlivens these concepts with: Hundreds of vibrant examples from across media platforms - The Hunger Games, Prometheus, The Dark Knight, Bachelorette, The Lord of the Rings, Despicable Me 2, Food, Inc., Breaking Bad, House of Cards, Downton Abbey, Game of Thrones, Top Chef, Pokemon, BioShock Infinite, Minecraft, Outlast, Titanfall, LEGO Marvel Super Heroes, Halo 4, Lonelygirl15, Annoying Orange Real-world advice from 45 leading industry writers, directors, producers, composers, distributors, marketers, publicists, critics, journalists, attorneys, and executives from markets, festivals, awards, and guilds Powerful in-depth case studies showcasing successful approaches - A.I. Artificial Intelligence, Mad Men, Lizzie Bennet Diaries, Here Comes Honey Boo Boo, and Martin Scorsese Presents the Blues Extensive Web content at www.transmediamarketing.com featuring a primer on transmedia platforms - film, broadcast, print, games, digital media, and experiential media; expanded case studies; sample marketing plans and materials; and exclusive interviews With Transmedia Marketing, you'll be fully versed in the art of marketing film, TV, games, and digital media and primed to write and achieve the winning plan for your next media project.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13
9780415716116
eBay Product ID (ePID)
214364853

Product Key Features

Author
Anne Zeiser
Publication Name
Transmedia Marketing: from Film and TV to Games and Digital Media
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
450 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
191mm
Item Weight
975g

Additional Product Features

Title_Author
Anne Zeiser
Series Title
American Film Market Presents
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Numer VAT (NIP):
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
thenilestore

thenilestore

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 3,3 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 428 658)

e***f (226)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Husband loved when this arrived. Highly recommend seller, A+++. Description was spot on.
4***4 (2628)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item received but bumped in the post.
l***_ (1995)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Hubby loves this book