|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Transmedia Marketing: From Film and TV to Games and Digital Media by Anne Zeiser

Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
GBP 48,49
Około243,21 zł
Wysyłka:
GBP 2,56 (około 12,84 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Melbourne, Australia
Dostawa:
Szacowana między Cz, 20 cze a Śr, 3 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 5 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235367648925
Ostatnia aktualizacja: 26-03-2024 03:24:16 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780415716116
Book Title
Transmedia Marketing
ISBN
9780415716116
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Transmedia Marketing: from Film and TV to Games and Digital Media
Item Height
235mm
Author
Anne Zeiser
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
191mm
Subject
Marketing, Business
Item Weight
975g
Number of Pages
450 Pages

O tym produkcie

Product Information

Transmedia Marketing: From Film and TV to Games and Digital Media skillfully guides media makers and media marketers through the rapidly changing world of entertainment and media marketing. Its groundbreaking transmedia approach integrates storytelling and marketing content creation across multiple media platforms - harnessing the power of audience to shape and promote your story. Through success stories, full color examples of effective marketing techniques in action, and insight from top entertainment professionals, Transmedia Marketing covers the fundamentals of a sound 21st century marketing and content plan. You'll master the strategy behind conducting research, identifying target audiences, setting goals, and branding your project. And, you'll learn first-hand how to execute your plan's publicity, events, advertising, trailers, digital and interactive content, and social media. Transmedia Marketing enlivens these concepts with: Hundreds of vibrant examples from across media platforms - The Hunger Games, Prometheus, The Dark Knight, Bachelorette, The Lord of the Rings, Despicable Me 2, Food, Inc., Breaking Bad, House of Cards, Downton Abbey, Game of Thrones, Top Chef, Pokemon, BioShock Infinite, Minecraft, Outlast, Titanfall, LEGO Marvel Super Heroes, Halo 4, Lonelygirl15, Annoying Orange Real-world advice from 45 leading industry writers, directors, producers, composers, distributors, marketers, publicists, critics, journalists, attorneys, and executives from markets, festivals, awards, and guilds Powerful in-depth case studies showcasing successful approaches - A.I. Artificial Intelligence, Mad Men, Lizzie Bennet Diaries, Here Comes Honey Boo Boo, and Martin Scorsese Presents the Blues Extensive Web content at www.transmediamarketing.com featuring a primer on transmedia platforms - film, broadcast, print, games, digital media, and experiential media; expanded case studies; sample marketing plans and materials; and exclusive interviews With Transmedia Marketing, you'll be fully versed in the art of marketing film, TV, games, and digital media and primed to write and achieve the winning plan for your next media project.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415716116
eBay Product ID (ePID)
212920863

Product Key Features

Author
Anne Zeiser
Publication Name
Transmedia Marketing: from Film and TV to Games and Digital Media
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
450 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
191mm
Item Weight
975g

Additional Product Features

Title_Author
Anne Zeiser
Series Title
American Film Market Presents
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 324767388
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05034144
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 96 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (24 945)

m***9 (307)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Pleased with purchase.
h***b (284)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Unfortunately the item was a week later than predicted. I don’t know whether it was the seller or Royal Mail. However the seller responded well when I contacted him. I am pleased with the item which eventually arrived today.
f***1 (934)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Brand new book at a good price. Would buy from again.