Zdjęcie 1 z 1
W kierunku równości i sprawiedliwości społecznej w edukacji matematycznej – Tonya Gau Bartell (–
Stan:
Dostępne: 3
Wysyłka:
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 15 cze a Cz, 27 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,3% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395154643417
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 08:51:17 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN-13
- 9783030065430
- Book Title
- Toward Equity and Social Justice in Mathematics Education
- ISBN
- 9783030065430
- Publication Name
- Toward Equity and Social Justice in Mathematics Education
- Item Length
- 9.2in
- Publisher
- Springer International Publishing A&G
- Publication Year
- 2019
- Series
- Research in Mathematics Education Ser.
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.8in
- Item Width
- 6.1in
- Item Weight
- 19.6 Oz
- Number of Pages
- Xix, 341 Pages
O tym produkcie
Product Information
Reflects the most current research toward equity and social justice in mathematics education Addresses the challenge of meeting the needs of marginalized students in mathematics education Includes contributions from educators writing critically about mathematics education in diverse contexts
Product Identifiers
Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
303006543x
ISBN-13
9783030065430
eBay Product ID (ePID)
26038674422
Product Key Features
Publication Name
Toward Equity and Social Justice in Mathematics Education
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2019
Series
Research in Mathematics Education Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
Xix, 341 Pages
Dimensions
Item Length
9.2in
Item Height
0.8in
Item Width
6.1in
Item Weight
19.6 Oz
Additional Product Features
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Qa10.92-20
Table of Content
Part I: Theoretical and Political Perspectives Toward Equity and Justice in Mathematics Education.- Chapter 1: Disrupting Policies and Reforms in Mathematics Education to Address the Needs of Marginalized Learners.- Chapter 2: Making the Implicit Explicit: Building a Case for Implicit Racial Attitudes to Inform Mathematics Education Research.- Chapter 3: A Socio-Spatial Framework for Urban Mathematics Education: Considering Equity, Social Justice, and the Spatial Turn.- Chapter 4: Building on "Misconceptions" and Students' Intuitions in Advanced Mathematics.- Chapter 5: Promoting Equitable Systems in Mathematics Education Starts with Us: Linking Literature on Allywork to the Work of Mathematics Teacher Educators.- Chapter 6: A Commentary on Theoretical & Political Perspectives Toward Equity and Justice in Mathematics Education.- Part II: Identifying and Connecting to Family and Community Funds of Knowledge.- Chapter 7: Connecting Algonquin Loomwork and Western Mathematics in a Grade 6Math Class.- Chapter 8: Conversions for Life: Transnational Families' Mathematical Funds of Knowledge.- Chapter 9: A Commentary on Identifying and Connecting to Family and Community Funds of Knowledge.- Part III: Student Learning and Engagement in PreK-12 Mathematics Classrooms.- Chapter 10: "So we only have one we share with more, and then they have way more and they share with less": Mathematics and Spatial Justice.- Chapter 11: Supporting the Development of Bilingual Learners' Mathematical Discourse in a Multilingual, Technological Context.- Chapter 12: The Micro-Politics of Counting.- Chapter 13: A Commentary on Student Learning and Engagement in preK-12 Mathematics Classrooms.- Part IV: Supporting Teachers on Addressing the Needs of Marginalized Students.- Chapter 14: Preservice Teachers' Strategies for Teaching Mathematics with English Learners.- Chapter 15: "How I Want to Teach the Lesson": Framing Children's Multiple Mathematical Knowledge Bases in the Analysis and Adaptation of Existing Curriculum Materials.- Chapter 16: Seeing Mathematics Through Different Eyes: An Equitable Approach to Use With Prospective Teachers.- Chapter 17: Using Concept Maps in Teacher Education: Building Connections among Multiple Mathematical Knowledge Bases and Assessing Mathematical Understanding.- Chapter 18: Using Ethnomathematics Perspective to Widen the Vision of Mathematics Teacher Education Curriculum.- Chapter 19: A Commentary on Supporting Teachers in Addressing the Needs of Marginalized Students.
Copyright Date
2018
Topic
Teaching Methods & Materials / Mathematics
Intended Audience
Trade
Illustrated
Yes
Genre
Education
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395154643417
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 08:51:17 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Antyle Holenderskie, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Brunei, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Cały świat, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominika, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Falklandy (Malwiny), Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Guernsey, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irak, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jemen, Jersey, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Komory, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Majotta, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nigeria, Nikaragua, Niue, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Sahara Zachodnia, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Pierre i Miquelon, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Somalia, Sri Lanka, Surinam, Svalbard i Jan Mayen, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Tuvalu, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Cooka, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa, Święta Helena
Wykluczenia:
APO/FPO, Alaska/Hawaje, Barbados, Białoruś, Gujana Francuska, Gwadelupa, Libia, Martynika, Nowa Kaledonia, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Polinezja Francuska, Protektoraty USA, Reunion, Rosja, Samoa Zachodnie, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Bezpłatnie | Stany Zjednoczone | Economy Shipping | Szacowana między So, 15 cze a Cz, 27 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 10 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 395154643417
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 395154643417
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 024 056)
y***f (590)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Boo arrived in good condition
u***7 (31)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very good experience with the seller. Book came in great condition!
3***a (435)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Beautiful! Very pleased with the transaction!