|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Alexander Chern Strategiczne zarządzanie marketingowe - The Fram (oprawa miękka) (IMPORT Z WIELKIEJ BRYTANII)

Tekst oryginalny
Alexander Chern Strategic Marketing Management - The Fram (Hardback) (UK IMPORT)
Tekst oryginalny
Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
US $131,54
Około515,26 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping from outside US. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 3 cze a Wt, 11 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364617145741
Ostatnia aktualizacja: 22-05-2024 03:03:01 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Publication Name
Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition
Title
Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition
ISBN-10
1936572745
EAN
9781936572748
ISBN
9781936572748
Release Date
01/15/2019
Release Year
2019
Book Title
Strategic Marketing Management-The Framework, 10th Edition
Item Length
9.2in
Publisher
Cerebellum Press
Publication Year
2019
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8in
Author
Alexander Chernev
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, Decision-Making & Problem Solving
Item Width
7.5in
Item Weight
26.9 Oz
Number of Pages
320 Pages

O tym produkcie

Product Information

Strategic Marketing Management: The Framework delineates the fundamentals of marketing strategy, offers a systematic approach to marketing management, and presents a value-based framework for developing viable market offerings. The theory presented stems from the view of marketing as a value-creation process that is central to any business enterprise. In addition to theory, this book offers a set of practical tools that enable managers to apply the knowledge contained in the generalized frameworks to specific business problems and market opportunities. The information contained in this volume is organized into five parts. The first part defines the essence of marketing as a business discipline and outlines an overarching framework for marketing management that serves as the organizing principle for the information presented in the rest of the book. We discuss the role of marketing management as a value-creation process, the essentials of marketing strategy and tactics as the key components of a company's business model, and the process of developing an actionable marketing plan. Part Two covers issues pertaining to the development of a marketing strategy that will guide the company's tactical activities. Here we focus on three fundamental aspects of a company's marketing strategy: the identification of target customers, the development of a customer value proposition, and the development of a value proposition for the company and its collaborators. Part Three focuses on the marketing tactics, viewed as a process of designing, communicating, and delivering value. We discuss how companies design their offerings and, specifically, how they develop key aspects of their products, services, brands, prices, and incentives. We further address the ways in which companies manage their marketing communication and explore the role of distribution channels in delivering the company's offerings to target customers. The fourth part of the book focuses on managing growth. We discuss strategies used by companies to gain and defend market position and, in this context, address the issues of pioneering advantage and managing sales growth. We further address the process of developing new market offerings and the ways in which companies manage product lines to create market value. We also discuss the key principles of managing product lines and ways in which companies can use product lines to gain and defend market position. The final part of this book provides a set of tools that illustrate the practical application of marketing theory. This part presents two workbooks: a workbook for segmenting the market and identifying target customers and a workbook for developing the strategic and tactical components of a company's business model. The marketing framework outlined in this book applies to a wide range of companies-startups and established enterprises, consumer packaged goods companies and business-to-business enterprises, high-tech and low-tech ventures, online and brick-and-mortar entities, product manufacturers and value-added service providers, nonprofit organizations and profit-driven companies. Strategic Marketing Management: The Framework is an abbreviated version of a more comprehensive volume, Strategic Marketing Management: Theory and Practice, which is intended for readers seeking broader and more in-depth discussion, detailed analysis, and additional perspectives on the topics presented in the current book.

Product Identifiers

Publisher
Cerebellum Press
ISBN-10
1936572745
ISBN-13
9781936572748
eBay Product ID (ePID)
11057264604

Product Key Features

Book Title
Strategic Marketing Management-The Framework, 10th Edition
Author
Alexander Chernev
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, Decision-Making & Problem Solving
Publication Year
2019
Genre
Business & Economics
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.8in
Item Width
7.5in
Item Weight
26.9 Oz

Additional Product Features

Target Audience
Trade

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES.COM LIMITED
Brad Aspess
Unit 144, The Light Box
111 Power Road
London
London
W4 5PY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sevawerar@kuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 864154811
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves

Rarewaves

97,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,4 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (653 885)

5***6 (1)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
DVD was in great shape and just as described
d***d (3622)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I love it! Thank you!
2***u (205)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The smell of brand new amazing