|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Chińskie strategiczne podejmowanie decyzji w sprawie CSR autorstwa Shuo Wang (angielska) książka w formacie kieszonkowym

Tekst oryginalny
Chinese Strategic Decision-making on CSR by Shuo Wang (English) Paperback Book
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $70,13
Około274,99 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 11 cze a So, 22 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364702680931
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 13:53:21 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9783662515150
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9783662515150
Publication Year
2016
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Chinese Strategic Decision-Making on Csr
Author
Shuo Wang
Item Length
9.3in
Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
Genre
Business & Economics
Topic
Leadership, Marketing / General, Business Ethics, International / General, Strategic Planning
Item Width
6.1in
Item Weight
95.3 Oz
Number of Pages
Xviii, 153 Pages

O tym produkcie

Product Information

This research study attempts to provide a comprehensive CSR literature review, analyze corporate social responsibility (CSR) issues from the strategic decision-making (SDM) perspective, and investigate the process of managers' CSR- related SDM in China. In particular, it utilizes content analysis to examine selected CSR articles from published studies, in order to evaluate the trends in CSR theory development as well as to identify the variables, constructs, and relationships within CSR theory. The review indicates that CSR should be involved in organizational strategies. Therefore, this study reviews the relevant theoretical and empirical literature in the SDM area. Firstly, it summarizes the broader context of strategic decisions and points out factors in the external environment and organizational characteristics that influence the SDM process of managers. Secondly, it articulates the influences of individual characteristics on the SDM. Thirdly, it examines the process of SDM using the rational and bounded rationality theory of decision making. Finally, on the basis of the SDM model, the author generates a research model which proposes the links between vital and influential factors from an integrated perspective. This book also provides a detailed description of how to choose a proper method for the CSR-related SDM research, the process of survey design, sampling methods, and survey administration. In particular, the author utilized a policy-capturing method to develop a series of scenarios concerning CSR activities and an explanation of this method is provided. It reports research findings of this study and provides an extensive and thorough discussion and compares it with previous empirical studies. The conclusion summarizes the research findings and their theoretical and practical implications.

Product Identifiers

Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
ISBN-10
3662515156
ISBN-13
9783662515150
eBay Product ID (ePID)
237792897

Product Key Features

Book Title
Chinese Strategic Decision-Making on Csr
Author
Shuo Wang
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Leadership, Marketing / General, Business Ethics, International / General, Strategic Planning
Publication Year
2016
Genre
Business & Economics
Number of Pages
Xviii, 153 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
95.3 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hd30.28
Table of Content
Introduction.- Literature review of corporate social responsibility.- CSR-related SDM process and hypothesis development.- Methodology and research design.- Data analysis and hypothesis testing.- Discussion of findings.- Conclusion.
Copyright Date
2015
Dewey Decimal
658.4080951
Series
Csr, Sustainability, Ethics and Governance Ser.
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 023 651)

d***d (67)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+
i***e (495)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping!New book!
r***t (265)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
No complaints.