|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Telewizja transmedialna: publiczność, nowe media i życie codzienne Elizabeth Evans (

Tekst oryginalny
Transmedia Television: Audiences, New Media, and Daily Life by Elizabeth Evans (
Stan:
Nowy
Cena:
US $208,28
Około824,35 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 14 cze a Śr, 26 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364787336491
Ostatnia aktualizacja: 27-05-2024 05:09:04 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780415882927
Book Title
Transmedia Television
ISBN
9780415882927
Publication Name
Transmedia Television : Audiences, New Media, and Daily Life
Item Length
9in
Publisher
Routledge
Series
Comedia Ser.
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8in
Author
Elizabeth Evans
Item Width
6.4in
Item Weight
17.6 Oz
Number of Pages
208 Pages

O tym produkcie

Product Information

The early years of the twenty-first century have seen dramatic changes within the television industry. The development of the internet and mobile phone as platforms for content directly linked to television programming has offered a challenge to the television set's status as the sole domestic access point to audio-visual dramatic content. Viewers can engage with 'television' without ever turning a television set on. Whilst there has already been some exploration of these changes, little attention has been paid to the audience and the extent to which these technologies are being integrated into their daily lives. Focusing on a particular period of rapid change and using case studies including Spooks, 24 and Doctor Who, Transmedia Television considers how the television industry has exploited emergent technologies and the extent to which audiences have embraced them. How has television content been transformed by shifts towards multiplatform strategies? What is the appeal of using game formats to lose oneself within a narrative world? How can television, with its ever larger screens and association with domesticity, be reconciled with the small portable, public technology of the mobile phone? What does the shift from television schedules to online downloading mean for our understanding of 'the television audience'? Transmedia Television will consider how the relationship between television and daily life has been altered as a result of the industry's development of emerging new media technologies, and what 'television' now means for its audiences.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415882923
ISBN-13
9780415882927
eBay Product ID (ePID)
109174002

Product Key Features

Author
Elizabeth Evans
Publication Name
Transmedia Television : Audiences, New Media, and Daily Life
Format
Hardcover
Language
English
Series
Comedia Ser.
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.8in
Item Width
6.4in
Item Weight
17.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
He8700.65
Table of Content
Introduction Part I Understanding Transmediality 1. Transmedia Storytelling: A Historical Perspective 2. Transmedia Engagement: The Internet and Mobile Phone as Alternatives to the Television Set 3. Transmedia Audiences: The Consequences of Emergence Part II Audiences for Emergent Transmedia Drama 4. Spooks Gaming: Immersion and Agency 5. 24: Conspiracy and Mobile Television: Immersion and Immediacy 6. 4OD as Television Archive: Agency, Immediacy and the Transmedia Audience 7. Conclusion: What's Wrong With Television?
Copyright Date
2011
Target Audience
College Audience
Topic
Film / General, Media Studies, Television / General, Television & Video
Lccn
2010-042031
Dewey Decimal
302.2345
Dewey Edition
23
Genre
Technology & Engineering, Social Science, Performing Arts

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 023 927)

b***0 (71)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping. Great shape!
m***i (331)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Ebayer, excellent contact, good & fast shipping & delivery! Recommended 100%
e***i (383)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As far as shipping and everything in the sellers end, everything was to be expected. The book itself is completely worthless. It’s a complete waste of money. It tells you what to do, but doesn’t explain how to do it. There’s no DIY projects. No explanation that is even remotely helpful. It says things like, collect water, get food, build a fire, you need shelter, but never tells you any helpful ways to do these things. Burning the book to stay warm is the only useful thing about the book.