|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Understanding Engagement In Transmedia Culture GC English Evans Elizabeth Univer

Stan:
Nowy
Cena:
GBP 55,14
Około277,72 zł
Wysyłka:
GBP 16,99 (około 85,57 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: London, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 28 cze a Śr, 17 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 185831281048

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781138632790
ISBN-10
1138632791
Book Title
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Title
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Genre
Fairy Tale
Topic
Fairy Tale
ISBN
9781138632790
EAN
9781138632790
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Item Height
234mm
Author
Elizabeth Evans
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
156mm
Subject
Business
Item Weight
386g
Number of Pages
198 Pages

O tym produkcie

Product Information

This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. Audience 'engagement' has become the key priority of the screen industries. Understanding Engagement in Transmedia Culture explicitly asks what audiences and screen practitioners mean when they say content is 'engaging' and uses audience focus groups and practitioner interviews to offer a model for understanding the relationship between the screen industry, the content it produces and its audiences. In particular, the model addresses engagement within transmedia culture. As digital screen technologies proliferate, audiences move seamlessly across and between different devices, content formats and distribution platforms, blurring the boundaries between film, television and videogames. This book offers a way of understanding audience engagement that is not restricted to a single media but instead accounts for and adapts to the various ways in which screen content is experienced. Offering a unique approach by presenting practitioner and audience perspectives, it is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138632790
eBay Product ID (ePID)
5046519990

Product Key Features

Author
Elizabeth Evans
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
198 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
386g

Additional Product Features

Title_Author
Elizabeth Evans
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

VIAMEN
VIAMEN Ltd
Building 3, Chiswick Park
566 Chiswick High Road
London
London
W4 5YA
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT50709153020
:liam-Emoc.nemaiv@2nimda
Numer VAT (NIP):
  • GB 211962329
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 07227366
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
BuyerLandNET

BuyerLandNET

12,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 136 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
2.1
Przystępny koszt wysyłki
3.1
Szybkość wysyłki
1.6
Komunikacja
1.7
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (46 904)

x***r (8)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Wish I'd read the reviews of this joker before doing business with them,seriously they were awful.No communication, just took my money for an item they didn't even have DO NOT USE THIS SELLER, YOU HAVE BEEN WARNED.Thankfully I got my money back.
s***g (836)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
No contact, no dispatch, no item. Ebay had to intervene to get my refund. Not sure why are down as a seller when they cannot undertake the basics. Despite not getting anything from them in terms of communication and the item in question they have also then relisted the very item I had purchased. Terrible service. Would no reccommend.
e***d (860)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
best ebayer