Zdjęcie 1 z 10
Understanding Engagement In Transmedia Culture GC English Evans Elizabeth Univer
Stan:
Wysyłka:
Znajduje się w: London, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 28 cze a Śr, 17 lip do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 12,9% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 185831281048
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN-13
- 9781138632790
- ISBN-10
- 1138632791
- Book Title
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- Title
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- Genre
- Fairy Tale
- Topic
- Fairy Tale
- ISBN
- 9781138632790
- EAN
- 9781138632790
- Publication Year
- 2019
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 386g
- Number of Pages
- 198 Pages
O tym produkcie
Product Information
This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. Audience 'engagement' has become the key priority of the screen industries. Understanding Engagement in Transmedia Culture explicitly asks what audiences and screen practitioners mean when they say content is 'engaging' and uses audience focus groups and practitioner interviews to offer a model for understanding the relationship between the screen industry, the content it produces and its audiences. In particular, the model addresses engagement within transmedia culture. As digital screen technologies proliferate, audiences move seamlessly across and between different devices, content formats and distribution platforms, blurring the boundaries between film, television and videogames. This book offers a way of understanding audience engagement that is not restricted to a single media but instead accounts for and adapts to the various ways in which screen content is experienced. Offering a unique approach by presenting practitioner and audience perspectives, it is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138632790
eBay Product ID (ePID)
5046519990
Product Key Features
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
198 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
386g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
VIAMEN
VIAMEN Ltd
Building 3, Chiswick Park
566 Chiswick High Road
London
London
W4 5YA
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 211962329
Numer rejestracyjny (REGON):
- 07227366
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 185831281048
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
London, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Skrytka pocztowa, Afganistan, Afryka, Albania, Ameryka Południowa, Ameryka Środkowa i Karaiby, Andora, Armenia, Austria, Azerbejdżan, Bahrajn, Bangladesz, Bermudy, Bhutan, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Brunei, Cypr, Czarnogóra, Estonia, Filipiny, Gibraltar, Grenlandia, Gruzja, Guernsey, Góry Szkocji, Indie, Indonezja, Irak, Islandia, Jemen, Jersey, Jordania, Kambodża, Katar, Kazachstan, Kirgistan, Kuwejt, Laos, Liban, Libia, Liechtenstein, Luksemburg, Macedonia Północna, Makau, Malediwy, Malta, Meksyk, Monako, Mongolia, Mołdawia, Nauru, Nepal, Norwegia, Oceania, Oman, Pakistan, Rosja, Saint Pierre i Miquelon, San Marino, Serbia, Somalia, Sri Lanka, Svalbard i Jan Mayen, Szwajcaria, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Turkmenistan, Ukraina, Uzbekistan, Watykan, Wietnam, Wyspa Man, Wyspa Wight, Wyspy Normandzkie, Wyspy Scilly, Wyspy Szkocji, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
GBP 16,99 (około 85,57 zł) | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (Economy Int'l Postage) |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 185831281048
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 185831281048
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
60 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (46 904)
x***r (8)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Wish I'd read the reviews of this joker before doing business with them,seriously they were awful.No communication, just took my money for an item they didn't even have DO NOT USE THIS SELLER, YOU HAVE BEEN WARNED.Thankfully I got my money back.
s***g (836)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
No contact, no dispatch, no item. Ebay had to intervene to get my refund. Not sure why are down as a seller when they cannot undertake the basics. Despite not getting anything from them in terms of communication and the item in question they have also then relisted the very item I had purchased. Terrible service. Would no reccommend.
e***d (860)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
best ebayer