Zdjęcie 1 z 1
Understanding Engagement in Transmedia Culture by Elizabeth Evans NEW Paperbac
Stan:
Dostępne: 2
Wysyłka:
Znajduje się w: London, UK, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 2 lip a Pt, 19 lip do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,6% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126327579061
Ostatnia aktualizacja: 11-06-2024 15:38:34 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Understanding Engagement In Transmedia Culture
- Weight
- 396
- EAN
- 9781138632790
- ISBN-10
- 1138632791
- Date of Publication
- 20191129
- Place of Publication
- United Kingdom
- Book Series
- N/A
- Genre
- H|JFDT|KNT
- Narrative Type
- N/A
- Features
- N/A
- Intended Audience
- N/A
- Ex Libris
- No
- Editor
- N/A
- Edition
- N/A
- Pagination
- 198 Pages, 17 Line Drawings, Black And White; 1 Halftones, Black
- Dimensions
- 226 X 157 X 12
- ISBN
- 9781138632790
- Publication Year
- 2019
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 386g
- Number of Pages
- 198 Pages
O tym produkcie
Product Information
This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. Audience 'engagement' has become the key priority of the screen industries. Understanding Engagement in Transmedia Culture explicitly asks what audiences and screen practitioners mean when they say content is 'engaging' and uses audience focus groups and practitioner interviews to offer a model for understanding the relationship between the screen industry, the content it produces and its audiences. In particular, the model addresses engagement within transmedia culture. As digital screen technologies proliferate, audiences move seamlessly across and between different devices, content formats and distribution platforms, blurring the boundaries between film, television and videogames. This book offers a way of understanding audience engagement that is not restricted to a single media but instead accounts for and adapts to the various ways in which screen content is experienced. Offering a unique approach by presenting practitioner and audience perspectives, it is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138632790
eBay Product ID (ePID)
5046519990
Product Key Features
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
198 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
386g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Ryefield Investments Limited
Rakesh Luchmun
175 Pield Heath Road
Uxbridge
Middlesex
UB8 3NL
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 160565025
Numer rejestracyjny (REGON):
- 11028751
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 11028751
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 126327579061
Ostatnia aktualizacja: 11-06-2024 15:38:34 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
London, UK, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czarnogóra, Grecja, Jemen, Libia, Liechtenstein, Macedonia Północna, Mołdawia, Nauru, Portoryko, Rosja, Rumunia, Serbia, Somalia, Ukraina
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
GBP 7,99 (około 40,82 zł) | GBP 1,99 (około 10,17 zł) | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (Economy Int'l Postage) | Szacowana między Wt, 2 lip a Pt, 19 lip do 43230 |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 126327579061
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 126327579061
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
60 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (24 266)
2***1 (102)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item just as expected, it arrived quickly and very well packaged. Thank you
t***s (122)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great!
m***r (802)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described. Well packaged. Thanks.