|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Klasa dla wielu graczy: projektowanie zajęć jako gry autorstwa Lee Sheldona: Nowa

Tekst oryginalny
The Multiplayer Classroom: Designing Coursework as a Game by Lee Sheldon: New
Stan:
Nowy
Cena:
US $224,15
Około883,02 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 6 cze a Wt, 11 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404959342389
Ostatnia aktualizacja: 18-05-2024 12:09:04 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
The Multiplayer Classroom: Designing Coursework as a Game
Publication Date
2020-03-25
Edition Number
2
ISBN
9780367249069
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Multiplayer Classroom : Designing Coursework As a Game
Author
Lee Sheldon
Item Length
9in
Publisher
CRC Press LLC
Item Width
7in
Item Weight
33.7 Oz
Number of Pages
338 Pages

O tym produkcie

Product Information

This is your detailed guide to designing any structured learning experience as a game. Written for professional educators or those learning to be educators, here are the tools to engage and excite students by using principles learned in the development of popular video games. Learn how to create multiplayer games for any age on any subject.

Product Identifiers

Publisher
CRC Press LLC
ISBN-10
0367249065
ISBN-13
9780367249069
eBay Product ID (ePID)
20038269715

Product Key Features

Author
Lee Sheldon
Publication Name
Multiplayer Classroom : Designing Coursework As a Game
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
338 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Width
7in
Item Weight
33.7 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1027.23.S53 2020
Edition Number
2
Table of Content
Introduction. Part I: Introduction . Level 1: "Good Morning. You All Have an F". Level 2: Games in the Classroom. Part II: Multiplayer Classrooms . Level 3: Theory and Practice of Game Design Syllabi. Level 4: Theory and Practice of Game Design Class. Case Histories Introduction. Case History 1: Marked Tree High School. Level 5: Multiplayer Game Design Syllabi. Level 6: Multiplayer Game Design Class. Case History 2: University of Arizona South: Teaching with Technology. Level 7: Introduction to Game Design Syllabus. Level 8: Introduction to Game Design Class. Case History 3: Louisiana State University: Introduction to the Study of Education. Level 9: Designing Interactive Characters Syllabus. Level 10: Designing Interactive Characters Class. Case History 4: Valencia Community College: United States History to 1877. Part III: Game Design and Development . Level 11: Identifying Learning Objectives and Student Needs. Case History 5: Robert Louis Stevenson Middle School: General Math. Level 12: Student Demographics. Case History 6: Texas Tech University: History of Higher Education in the United States. Level 13: How Games are Designed. Case History 7: Ohio Valley College of Technology: Introduction to Keyboarding & Business Writing, Introduction to Computers. Level 14: Production. Part IV: After the Launch . Level 15: Playing the Game. Case History 8: Waunakee Community High School: Computer Science Classes. Part V: After This Book . Level 16: Designing the Future. Level 17: Resources. Index.
Copyright Date
2020
Topic
Programming / Games, General
Lccn
2019-037332
Dewey Decimal
371.39
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Education

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (460 839)

m***n (56)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Came well packaged. Would definitely do business again.
2***- (394)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick delviery. DVD plays fine.
n***t (1873)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent condition… Thanks