|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zrozumienie zaangażowania w kulturę transmedialną – Elizabeth Evans (angielski) Pape

Tekst oryginalny
Understanding Engagement in Transmedia Culture by Elizabeth Evans (English) Pape
Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Cena:
US $57,14
Około224,13 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Calgary, Alberta, Kanada
Dostawa:
Szacowana między Wt, 4 cze a Śr, 12 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395272432343
Ostatnia aktualizacja: 17-04-2024 03:54:17 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781138632790
Book Title
Understanding Engagement in Transmedia Culture
ISBN
9781138632790
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Item Height
0.5in
Author
Elizabeth Evans
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Item Width
6.1in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
198 Pages

O tym produkcie

Product Information

This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. Audience 'engagement' has become the key priority of the screen industries. Understanding Engagement in Transmedia Culture explicitly asks what audiences and screen practitioners mean when they say content is 'engaging' and uses audience focus groups and practitioner interviews to offer a model for understanding the relationship between the screen industry, the content it produces and its audiences. In particular, the model addresses engagement within transmedia culture. As digital screen technologies proliferate, audiences move seamlessly across and between different devices, content formats and distribution platforms, blurring the boundaries between film, television and videogames. This book offers a way of understanding audience engagement that is not restricted to a single media but instead accounts for and adapts to the various ways in which screen content is experienced. Offering a unique approach by presenting practitioner and audience perspectives, it is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138632791
ISBN-13
9781138632790
eBay Product ID (ePID)
12038451815

Product Key Features

Author
Elizabeth Evans
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
198 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.5in
Item Width
6.1in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
P96.A83e93 2020
Reviews
'This is an exciting book on a timely and relevant topic, the innovative aim of bringing together audience research with interviews with media practitioners.' Rebecca Williams, University of South Wales 'This a timely, important and very welcome critical engagement with the idea of engagement! Where themes of "immersion" and "interactivity" have received so much academic attention, Evans draws us to the under-examined but significant concept of engagement. Through a rigorous application of her own analytical model, Evans provides rich insights into the audience dimension of the contemporary immersive, participatory and mixed reality media landscape. Combining rich primary evidence gathered through interviews with both creators and participants, with illustrative up-to-date case-studies, this is a highly accessible and insightful book. Evan's work is crucial to enriching understandings of our complex interactions with the ever-expanding media content that proliferates around us, revealing what it is to be engaged and how it is to be engaging.' Sarah Atkinson, Professor of Screen Media & Head of Culture, Media & Creative Industries Department, King's College London, "This is an exciting book on a timely and relevant topic, the innovative aim of bringing together audience research with interviews with media practitioners." Rebecca Williams, University of South Wales "This a timely, important and very welcome critical engagement with the idea of engagement! Where themes of 'immersion' and 'interactivity' have received so much academic attention, Evans draws us to the under-examined but significant concept of engagement. Through a rigorous application of her own analytical model, Evans provides rich insights into the audience dimension of the contemporary immersive, participatory and mixed reality media landscape. Combining rich primary evidence gathered through interviews with both creators and participants, with illustrative up-to-date case-studies, this a highly accessible and insightful book. Evan's work is crucial to enriching understandings of our complex interactions with the ever-expanding media content that proliferates around us, revealing what it is to be engaged, and how it is to be engaging." Sarah Atkinson, Professor of Screen Media & Head of Culture, Media & Creative Industries Department, King's College London
Table of Content
Introduction: what's in a word? 1. Understanding engagement as transmedia 2. Conversation vs captivation: the type of engagement 3. Affect and affection: the form of engagement 4. Calculating the cost: the cognitive and contextual work of engagement 5. Engagement that's worth it: valuing engagement as economic and discursive commodity 6. The temporal dynamics of engagement Conclusion Appendix Bibliography
Copyright Date
2020
Target Audience
College Audience
Topic
Media Studies, Storytelling
Lccn
2019-038829
Illustrated
Yes
Genre
Social Science, Performing Arts

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 023 872)

s***r (4146)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book!
h***t (60)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived promptly. Product was in the condition as described. Will surely buy again!
h***t (60)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived promptly. Product was in the condition as described. Will surely buy again!