|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Revenue Management and Pricing Analytics - 9781493996049

Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Cena:
GBP 104,23
Około523,42 zł
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 29,90 (około 150,15 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aldershot, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Cz, 20 cze a Cz, 27 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 354877110351
Ostatnia aktualizacja: 25-05-2024 17:08:15 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Revenue Management and Pricing Analytics
ISBN
9781493996049
Subject Area
Data Analysis
Publication Name
Revenue Management and Pricing Analytics
Publisher
Springer-Verlag New York Inc.
Subject
Economics, Engineering & Technology, Management
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
235mm
Author
Guillermo Gallego, Huseyin Topaloglu
Item Width
155mm
Item Weight
699g
Number of Pages
336 Pages

O tym produkcie

Product Information

There is no strategic investment that has a higher return than investing in good pricing, and the text by Gallego and Topaloghu provides the best technical treatment of pricing strategy and tactics available. Preston McAfee, the J. Stanley Johnson Professor, California Institute of Technology and Chief Economist and Corp VP, Microsoft. The book by Gallego and Topaloglu provides a fresh, up-to-date and in depth treatment of revenue management and pricing. It fills an important gap as it covers not only traditional revenue management topics also new and important topics such as revenue management under customer choice as well as pricing under competition and online learning. The book can be used for different audiences that range from advanced undergraduate students to masters and PhD students. It provides an in-depth treatment covering recent state of the art topics in an interesting and innovative way. I highly recommend it. Professor Georgia Perakis, the William F. Pounds Professor of Operations Research and Operations Management at the Sloan School of Management, Massachusetts Institute of Technology, Cambridge, Massachusetts. This book is an important and timely addition to the pricing analytics literature by two authors who have made major contributions to the field. It covers traditional revenue management as well as assortment optimization and dynamic pricing. The comprehensive treatment of choice models in each application is particularly welcome. It is mathematically rigorous but accessible to students at the advanced undergraduate or graduate levels with a rich set of exercises at the end of each chapter. This book is highly recommended for Masters or PhD level courses on the topic and is a necessity for researchers with an interest in the field. Robert L. Phillips, Director of Pricing Research at Amazon At last, a serious and comprehensive treatment of modern revenue management and assortment optimization integrated with choice modeling. In this book, Gallego and Topaloglu provide the underlying model derivations together with a wide range of applications and examples; all of these facets will better equip students for handling real-world problems. For mathematically inclined researchers and practitioners, it will doubtless prove to be thought-provoking and an invaluable reference. Richard Ratliff, Research Scientist at Sabre This book, written by two of the leading researchers in the area, brings together in one place most of the recent research on revenue management and pricing analytics. New industries (ride sharing, cloud computing, restaurants) and new developments in the airline and hotel industries make this book very timely and relevant, and will serve as a critical reference for researchers. Professor Kalyan Talluri, the Munjal Chair in Global Business and Operations, Imperial College, London, UK.

Product Identifiers

Publisher
Springer-Verlag New York Inc.
ISBN-13
9781493996049
eBay Product ID (ePID)
4046532447

Product Key Features

Subject Area
Data Analysis
Author
Guillermo Gallego, Huseyin Topaloglu
Publication Name
Revenue Management and Pricing Analytics
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Economics, Engineering & Technology, Management
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
336 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
155mm
Volume
279
Item Weight
699g

Additional Product Features

Title_Author
Huseyin Topaloglu, Guillermo Gallego
Series Title
International Series in Operations Research & Management Science
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

BOOKS ETC LIMITED
Andy Smith
Books Etc, Unit 4
Eastern Road
Aldershot
Hampshire
GU12 4YD
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT30481325210
:skaF30481325210
:liam-Emoc.liamg@rebbewcim
Numer VAT (NIP):
  • GB 976952259
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06687355
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 06687355
BOOKS etc.

BOOKS etc.

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,6 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (512 268)

l***a (310)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect! Thank you
e***7 (8)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good
k***k (1856)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Safely packed, many thanks.