|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Richard D. Water Public Relations in the Nonprofit Secto (Hardback) (UK IMPORT)

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Cena:
C $294,27
Około845,91 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305345842803
Ostatnia aktualizacja: 25-05-2024 01:02:10 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Public Relations in the Nonprofit Sector
Publication Name
Public Relations in the Nonprofit Sector : Theory and Practice
Title
Public Relations in the Nonprofit Sector
Subtitle
Theory and Practice
Author
Richard D. Waters
Contributor
Richard D. Waters (Edited by)
Format
Hardcover
EAN
9781138795082
ISBN
9781138795082
Publisher
Routledge
Genre
Business & Finance
Subject
History
Release Date
23/12/2014
Release Year
2014
Language
English
Country/Region of Manufacture
GB
Item Height
1in
Item Length
9.3in
Item Weight
22.4 Oz
Series
Routledge Research in Public Relations Ser.
Publication Year
2014
Type
Textbook
Item Width
6.3in
Number of Pages
342 Pages

O tym produkcie

Product Information

Nonprofit organizations are managing to carry out sophisticated public relations programming that cultivates relationships with their key audiences. Their public relations challenges, however, have routinely been understudied. Budgetary and staffing restraints often limit how these organizations carry out their fundraising, public awareness and activism efforts, and client outreach. This volume explores a range of public relations theories and topics important to the management of nonprofit organizations, including crisis management, communicating to strengthen engagement online and offline, and recruiting and retaining volunteer and donor support.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138795089
ISBN-13
9781138795082
eBay Product ID (ePID)
203597310

Product Key Features

Author
Richard D. Waters
Publication Name
Public Relations in the Nonprofit Sector : Theory and Practice
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2014
Series
Routledge Research in Public Relations Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
342 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
1in
Item Width
6.3in
Item Weight
22.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd62.6.P83 2015
Table of Content
PART I: Strategic Management of Nonprofit Organizations 1. A Fractured Glass Ceiling in Fundraising? Examining the Careers of Minority Healthcare Fundraisers Using Role Theory Natalie T. J. Tindall, Richard D. Waters, and Kathleen S. Kelly 2. Relying on Divine Intervention? An Analysis of Church Crisis Management Plans Hilary Fussell Sisco, Randi Plake, and Erik L. Collins 3. PR Capacity on Nonprofit Boards Timothy Penning 4. The Billion-Dollar Question: Examining the Extent of Fundraising Encroachment on Public Relations in Higher Education Christopher Wilson and Sarabdeep K. Kochhar 5. Alumni Commitment, Organization-Public Relationships, and Ethics Shannon A. Bowen and Diana C. Sisson 6. Race for Crisis Control: Attitudes and Giving Responses after Susan G. Komen for the Cure Pulled Planned Parenthood Funding Emily S. Kinsky, R. Nicholas Gerlich, Kristina Drumheller, and Marc Sollosy PART II: Stakeholder Relations 7. New Dimensions in Relationship Management: Exploring Gender and Inclusion in the Nonprofit Organization-Volunteer Relationship Denise Sevick Bortree 8. Navigation and Grounded Communication: Grassroots Strategies for Public Relations Practitioners Working with Underserved Communities Jennifer Vardeman-Winter 9. The Academy for Civic Professionalism: A Case Study in Relationship Management and Stakeholder Engagement Brigitta R. Brunner and Giovanna Summerfield 10. Building Mutually Beneficial Relationships: Recommended Best Practices for Online Grant Making Procedures Giselle A. Auger 11. Disaster Public Affairs Training: A Test of the Crisis-Adaptive Public Information Model J. Suzanne Horsley PART III: Public Awareness and Advocacy 12. Legitimation Strategies in Radical Activist Issues Management: Congressional Testimony of the AIDS Coalition to Unleash Power (ACT UP) Erich J. Sommerfeldt and Sifan Xu 13. The Cape Wind Debate: Framing by Energy Activist Groups and Frame Salience for Active Online Audiences Ben Benson and Bryan Reber 14. The Influence of Message Source and Cultivation Strategies in a Nonprofit Public Relations Context Liz Gardner, Trent Seltzer, Andrea L. Phillips, and Rachel E. Page 15. Public Relations for the Next Generation: An Historical Perspective on Activism on Behalf of Children's Broadcasting Initiatives Rachel Kouvacs 16. Digging for Victory Gardens: A Comparative Analysis of the U.K. and U.S. World War II Gardening Campaigns Cheryl Ann Lambert PART IV: New Media Challenges and Opportunities 17. Tweeting Charities: Perceptions, Resources, and Effective Twitter Practices for the Nonprofit Sector Jeanine Guidry, Greg Saxton, and Marcus Messner 18. Nonprofits' Use of Facebook: An Examination of Organizational Message Strategies Moonhee Cho and Tiffany Schweickart 19. Compassion International and Pinterest: Developing Brand Personality and Demonstrating Stewardship through Visuals Carolyn Kim and John Keeler 20. Foundations: Affecting Social Change through Technological Innovation Geah Pressgrove and Brooke Weberling McKeever
Copyright Date
2015
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Communication Studies, Public Relations, Nonprofit Organizations & Charities / Fundraising & Grants, Nonprofit Organizations & Charities / Management & Leadership
Lccn
2014-045190
Dewey Decimal
659.2/88
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Language Arts & Disciplines

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES. COM LIMITED
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
W4 5PY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 864 1548 11
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves Canada

Rarewaves Canada

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 464 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (184 321)

4***p- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast delivery. Excellent packing. Thank you so much!
j***j (598)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Brand new and sealed as advertised!! Highly recommended seller!! Thanks!! A++
0***- (7)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks for the good packaging, it saved the book from serbian mailmen who are rat-faced bastard with no respect for other people property and just shoved the poor book into the mailbox, luckily the packaging prevented heavy damage. Cheers!