Zdjęcie 1 z 2
Understanding Engagement in Transmedia Culture - Paperback / softback NEW Evans,
Stan:
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,3% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 353550626630
Ostatnia aktualizacja: 27-04-2024 08:14:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Weight
- 189grams
- Subjects
- Nonfiction, Social Sciences, Media Studies,
- Pages
- 198
- Size
- 23.1 x 15.5 x 1.3 centimeters (0
- Book Title
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- Publication Date
- 29/11/2019
- ISBN
- 9781138632790
- Publication Year
- 2019
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 386g
- Number of Pages
- 198 Pages
O tym produkcie
Product Information
This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. Audience 'engagement' has become the key priority of the screen industries. Understanding Engagement in Transmedia Culture explicitly asks what audiences and screen practitioners mean when they say content is 'engaging' and uses audience focus groups and practitioner interviews to offer a model for understanding the relationship between the screen industry, the content it produces and its audiences. In particular, the model addresses engagement within transmedia culture. As digital screen technologies proliferate, audiences move seamlessly across and between different devices, content formats and distribution platforms, blurring the boundaries between film, television and videogames. This book offers a way of understanding audience engagement that is not restricted to a single media but instead accounts for and adapts to the various ways in which screen content is experienced. Offering a unique approach by presenting practitioner and audience perspectives, it is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138632790
eBay Product ID (ePID)
5046519990
Product Key Features
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
198 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
386g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
krddf
Numer VAT (NIP):
- GB 920245361
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06386895
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 353550626630
Ostatnia aktualizacja: 27-04-2024 08:14:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie określił metody wysyłki do: Stany Zjednoczone. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o wysyłkę do Twojej lokalizacji.
Lokalizacja przedmiotu:
PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Europa
Wykluczenia:
Afganistan, Afryka, Ameryka Południowa, Ameryka Środkowa i Karaiby, Australia, Azja, Azja Południowo-Wschodnia, Belgia, Bermudy, Bliski Wschód, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Fidżi, Grenlandia, Guam, Jemen, Kanada, Kiribati, Libia, Meksyk, Mikronezja, Mołdawia, Nauru, Norwegia, Palau, Rosja, Saint Pierre i Miquelon, Samoa Amerykańskie, Somalia, Szwecja, Tonga, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 353550626630
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 353550626630
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
60 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (349 705)
k***k (313)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All OK
_***v (942)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
KJV Standard Size Thumb Index Edition: White - Leather / Fine Binding NEW 01/05 "Great find! I've been looking for this and considered two other options. This one looked most promising. I will order some more for the rest of my family. Thank you.
h***u (3330)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good service. Item as described.
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.