Zdjęcie 1 z 1
Understanding Engagement in Transmedia Culture by Elizabeth Evans (English) Pape
Stan:
Dostępne: 2
Wysyłka:
Znajduje się w: London, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a Wt, 16 lip do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,3% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235370522080
Ostatnia aktualizacja: 08-04-2024 18:23:53 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN-13
- 9781138632790
- Book Title
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- ISBN
- 9781138632790
- Publication Year
- 2019
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 386g
- Number of Pages
- 198 Pages
O tym produkcie
Product Information
This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. Audience 'engagement' has become the key priority of the screen industries. Understanding Engagement in Transmedia Culture explicitly asks what audiences and screen practitioners mean when they say content is 'engaging' and uses audience focus groups and practitioner interviews to offer a model for understanding the relationship between the screen industry, the content it produces and its audiences. In particular, the model addresses engagement within transmedia culture. As digital screen technologies proliferate, audiences move seamlessly across and between different devices, content formats and distribution platforms, blurring the boundaries between film, television and videogames. This book offers a way of understanding audience engagement that is not restricted to a single media but instead accounts for and adapts to the various ways in which screen content is experienced. Offering a unique approach by presenting practitioner and audience perspectives, it is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138632790
eBay Product ID (ePID)
5046519990
Product Key Features
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
198 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
386g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 324767388
Numer rejestracyjny (REGON):
- 05034144
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 05034144
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 235370522080
Ostatnia aktualizacja: 08-04-2024 18:23:53 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
London, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Islandia, Jemen, Libia, Nauru, Rosja, Serbia, Somalia, Ukraina
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
GBP 5,13 (około 26,21 zł) | GBP 5,13 (około 26,21 zł) | Stany Zjednoczone | Wysyłka standardowa (Standard Int'l Postage) |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 10 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 235370522080
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 235370522080
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (25 396)
k***e (409)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Ich bin mit dem Kauf zufrieden dennoch sind die Bilder ausgemalt
k***e (409)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Ich bin mit dem Kauf zufrieden dennoch sind einige Bilder ausgemalt
g***p (408)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great service and packaged well with environment friendly materials