|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Strategia komunikacji różnorodności korporacyjnej: wgląd w amerykański internet MNC

Tekst oryginalny
Corporate Diversity Communication Strategy: An Insight into American MNCs' Onlin
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $123,92
Około488,17 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 18 cze a So, 29 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364697479401
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 14:30:28 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9783030299460
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9783030299460
Publication Year
2020
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Corporate Diversity Communication Strategy : An Insight into American MNCs' Online Communities and Social Media Engagement
Author
Roxana D. Maiorescu-Murphy
Item Length
8.3in
Publisher
Springer International Publishing A&G
Genre
Business & Economics
Topic
Human Resources & Personnel Management, Public Relations, E-Commerce / Online Trading, Commerce
Item Width
5.8in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
IX, 214 Pages

O tym produkcie

Product Information

This book analyzes the brand communities of major American multinationals across three industries: finance, tech, and consumer goods. It assesses how companies communicate their diversity approaches on social media (Twitter) and studies the ensuing perceptions of online users. By comparing more innovative sectors (tech and consumer goods) with a less innovative industry (finance), the author examines differences in the way brands approach and communicate about diversity in online settings. The results of the study lead to the development of a theoretical framework with practical applications for business communication academics and professionals alike.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3030299465
ISBN-13
9783030299460
eBay Product ID (ePID)
5050394490

Product Key Features

Book Title
Corporate Diversity Communication Strategy : An Insight into American MNCs' Online Communities and Social Media Engagement
Author
Roxana D. Maiorescu-Murphy
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Human Resources & Personnel Management, Public Relations, E-Commerce / Online Trading, Commerce
Publication Year
2020
Genre
Business & Economics
Number of Pages
IX, 214 Pages

Dimensions

Item Length
8.3in
Item Width
5.8in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hd30.3-.36
Table of Content
Part I Online Corporate Diversity in the Financial Industry 1. Introduction 2. Online Diversity Communication at JPMorgan Chase 3. Online Diversity Communication at Wells Fargo 4. Online Diversity Communication at Bank of America 5. Online Diversity Communication at Citigroup 6. Conclusions from the Financial Industry Part II Online Corporate Diversity in the Tech Industry 7. Online Diversity Communication at Microsoft 8. Online Diversity Communication at Google 9. Conclusions from the Tech Industry Part III Online Corporate Diversity in the Consumer Goods Industry 10. Online Corporate Diversity at Johnson & Johnson 11. Online Corporate Diversity at Altria Group 12. Conclusions from the Consumer Goods Industry Part IV Industry Comparison 13. New Directions for Theory and Practice
Copyright Date
2020
Dewey Decimal
658.872
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 024 192)

c***l (304)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good explanation of very technical information
k***e (552)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great
-***r (2)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book came in perfect condition