|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zarządzanie przychodami i analiza cen autorstwa Guillermo Gallego (angielski) Hardcove

Tekst oryginalny
Revenue Management and Pricing Analytics by Guillermo Gallego (English) Hardcove
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $187,03
Około735,35 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 25 cze a So, 6 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386720714942
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 07:52:16 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781493996049
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9781493996049
Book Title
Revenue Management and Pricing Analytics
Book Series
International Series in Operations Research and Management Science Ser.
Item Length
9.3 in
Publisher
Springer New York
Publication Year
2019
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Author
Guillermo Gallego, Huseyin Topaloglu
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Topic
Industrial Engineering, Operations Research, Production & Operations Management
Item Width
6.1 in
Item Weight
24.7 Oz
Number of Pages
Xix, 336 Pages

O tym produkcie

Product Information

"There is no strategic investment that has a higher return than investing in good pricing, and the text by Gallego and Topaloghu provides the best technical treatment of pricing strategy and tactics available." Preston McAfee, the J. Stanley Johnson Professor, California Institute of Technology and Chief Economist and Corp VP, Microsoft. "The book by Gallego and Topaloglu provides a fresh, up-to-date and in depth treatment of revenue management and pricing. It fills an important gap as it covers not only traditional revenue management topics also new and important topics such as revenue management under customer choice as well as pricing under competition and online learning. The book can be used for different audiences that range from advanced undergraduate students to masters and PhD students. It provides an in-depth treatment covering recent state of the art topics in an interesting and innovative way. I highly recommend it." Professor Georgia Perakis, the William F. Pounds Professor of Operations Research and Operations Management at the Sloan School of Management, Massachusetts Institute of Technology, Cambridge, Massachusetts. "This book is an important and timely addition to the pricing analytics literature by two authors who have made major contributions to the field. It covers traditional revenue management as well as assortment optimization and dynamic pricing. The comprehensive treatment of choice models in each application is particularly welcome. It is mathematically rigorous but accessible to students at the advanced undergraduate or graduate levels with a rich set of exercises at the end of each chapter. This book is highly recommended for Masters or PhD level courses on the topic and is a necessity for researchers with an interest in the field." Robert L. Phillips, Director of Pricing Research at Amazon "At last, a serious and comprehensive treatment of modern revenue management and assortment optimization integrated with choice modeling. In this book, Gallego and Topaloglu provide the underlying model derivations together with a wide range of applications and examples; all of these facets will better equip students for handling real-world problems. For mathematically inclined researchers and practitioners, it will doubtless prove to be thought-provoking and an invaluable reference." Richard Ratliff, Research Scientist at Sabre "This book, written by two of the leading researchers in the area, brings together in one place most of the recent research on revenue management and pricing analytics. New industries (ride sharing, cloud computing, restaurants) and new developments in the airline and hotel industries make this book very timely and relevant, and will serve as a critical reference for researchers." Professor Kalyan Talluri, the Munjal Chair in Global Business and Operations, Imperial College, London, UK.

Product Identifiers

Publisher
Springer New York
ISBN-10
1493996045
ISBN-13
9781493996049
eBay Product ID (ePID)
12038359073

Product Key Features

Book Title
Revenue Management and Pricing Analytics
Author
Guillermo Gallego, Huseyin Topaloglu
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Industrial Engineering, Operations Research, Production & Operations Management
Publication Year
2019
Book Series
International Series in Operations Research and Management Science Ser.
Illustrator
Yes
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
Xix, 336 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
24.7 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
279
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
T57.6-.97
Table of Content
Chapter 1. Single Resource Revenue Management with Independent Demands.- Chapter 2. Network Revenue Management with Independent Demands.- Chapter 3. Overbooking.- Chapter 4. Introduction to Choice Modeling.- Chapter 5. Assortment Optimization.- Chapter 6. Single Resource Revenue Management with Dependent Demands.- Chapter 7. Network Revenue Management with Dependent Demands.- Chapter 8. Basic Pricing Theory.- Chapter 9. Dynamic Pricing over Finite Horizons.- Chapter 10. Online Learning.- Chapter 11. Competitive Assortment and Price Optimization.
Copyright Date
2019

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 024 524)

m***t (99)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very nice. Item arrived in splendid condition and was delivered well ahead of estimate. Thank you! .
c***c (900)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Item and Transaction - Thx
b***s (454)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book is as represented and was shipped promptly.