Zdjęcie 1 z 1
Understanding Engagement in Transmedia Culture, Evans 9781138632790 New..
Stan:
Dostępne: 5
Wysyłka:
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 125306475197
Ostatnia aktualizacja: 15-06-2023 22:49:46 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2020-05-01
- Title
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- ISBN
- 9781138632790
- EAN
- 9781138632790
- Publication Year
- 2019
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Understanding Engagement in Transmedia Culture
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 386g
- Number of Pages
- 198 Pages
O tym produkcie
Product Information
This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. Audience 'engagement' has become the key priority of the screen industries. Understanding Engagement in Transmedia Culture explicitly asks what audiences and screen practitioners mean when they say content is 'engaging' and uses audience focus groups and practitioner interviews to offer a model for understanding the relationship between the screen industry, the content it produces and its audiences. In particular, the model addresses engagement within transmedia culture. As digital screen technologies proliferate, audiences move seamlessly across and between different devices, content formats and distribution platforms, blurring the boundaries between film, television and videogames. This book offers a way of understanding audience engagement that is not restricted to a single media but instead accounts for and adapts to the various ways in which screen content is experienced. Offering a unique approach by presenting practitioner and audience perspectives, it is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138632790
eBay Product ID (ePID)
5046519990
Product Key Features
Publication Name
Understanding Engagement in Transmedia Culture
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
198 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
386g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 125306475197
Ostatnia aktualizacja: 15-06-2023 22:49:46 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Australia, Japonia, Kanada, Unia Europejska, Wielka Brytania
Wykluczenia:
Afganistan, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 125306475197
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 125306475197
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 847 395)
7***7 (34)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I couldn’t wait to get reading! Although secondhand, the book is in great condition so Thank You so much x
l***r (1151)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
good condition book
x***u (793)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book as described and quick dispatch.