|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing: Manga na sukces od

Tekst oryginalny
Marketing: Manga for Success by
Stan:
Nowy
Wysyłka:
US $4,87 (około 19,18 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Bronx, New York, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 6 cze a Wt, 11 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 354771247130

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9781394176137
Publication Year
2023
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Marketing : Manga for Success
Author
Takashi Yasuda
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Personal Success, Motivational, Commerce
Item Weight
23.5 Oz
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

LEARN THE BASICS OF MARKETING WITH MANGA FOR SUCCESS! Do you want to increase sales? Improve customer satisfaction? Or are you looking for a basic understanding of marketing to ace your class or improve your outlook in the job market? Whatever your reason for picking up this book, Marketing: Manga for Success makes essential concepts easy to understand using practical examples and situations. You'll learn about branding, viral marketing, advertising and promotions, the importance of customer relationships, and more. Along the way you'll see how these concepts work in practice. Meet Marimo, a young woman who wants to help her aging parents save their specialty pastry business. There isn't much she can do but she wants to help them find new opportunities. Just then, she meets two mysterious characters who teach her how to rebuild the family business through marketing, step-by-step. Find out why the Manga For Success series--now available in English for the first time--is so popular in Japan, Korea, and beyond.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1394176139
ISBN-13
9781394176137
eBay Product ID (ePID)
2329415963

Product Key Features

Book Title
Marketing : Manga for Success
Author
Takashi Yasuda
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Marketing / General, Personal Success, Motivational, Commerce
Publication Year
2023
Genre
Business & Economics
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Weight
23.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.Y34813 2023
Table of Content
Introduction ....... 10 What Is Marketing? Story 1 Sudden Unexpected Guests! A Blessing or a Curse? ....... 14 01. Emotion and Logic in the Context of Marketing ....... 40 02. What You Call Your Buyers Depends on the Situation ....... 42 03. The Three Points of View in Marketing ....... 45 04. What Is Marketing? ....... 48 05. How Has the Concept of Marketing Changed? ...... 50 06. The Scope of Marketing ....... 52 Column 1 Listening to the Voice of Your Market ....... 54 Part 2 The Pros and Cons of Fast Marketing Story 2 Will Word of Mouth Really Bring in Customers? ....... 56 01. The Influence of Word of Mouth through Viral Market-ing ....... 66 02. Devising Strategies to Boost Word of Mouth ....... 68 03. Products and Services Most Affected by Word of Mouth ....... 70 04. Hints for Boosting Word of Mouth ....... 72 Part 3 Understanding the People who Buy Your Products Story 3 What Do Your Customers Really Need? ....... 76 01. The AIDMA Model of Consumer Behavior ....... 86 02. What is the "Kotler Model of Purchasing Decision-Making Process?"....... 90 03. Human Desire: Needs vs. Wants ....... 92 04. Thinking with Both Consumer Needs and Wants in Mind ....... 94 05. Understanding Human Needs ....... 96 06. Buyers Who Set the Trend and Buyers Who Follow the Trend ....... 98 Part 4 Sorting Out Your Company''s Relationship with Your Competitors Story 4 Fake Marimo Manju Buns Appear! ....... 102 01. Analyzing Your Customers, Your Competitors, and Your Company ....... 112 02. Identifying Your Company''s Strengths, Weaknesses, External Opportunities, and Threats ....... 114 03. Developing Strategies Based on Internal and External Factors ....... 116 04. Grouping Factors into Five Categories ....... 120 05. Deciding the Who, the What, and the How ....... 122 06. Different Marketing Strategies ....... 124 07. Building a Competitive Edge ....... 126 08. How You Fight the Battle Depends on Market Positioning ....... 127 Part 5 First Decide Who You''re Selling To Story 5 Tamaya''s New Customers 01. Connecting Product and Customer: The STP Market-ing Model ....... 140 02. Finding Common Factors in Similar Consumers ....... 142 03. Mapping Consumer Perception ....... 148 04. Changing Your Target Changes Your Concept ....... 150 Column 2 A General Rule for Narrowing Down You Target Consumers ....... 154 Part 6 Deciding Your 4Ps Story 6 Let''s Make Mini Marimo Manju! ....... 156 What are the 4 Ps of Marketing? ....... 180 02. Product : Key Points for Differentiating Between Products ....... 182 03. Product : What Is a Brand? ....... 184 04. Product : How Do You Build Your Brand? ... 186 05. Product : The Product Life Cycle ....... 188 ...06. Promotion : Push and Pull Marketing Strategies ....... 192 07. Promotion : Different Communication Methods ....... 194 08. Promotion : The Features of Different Advertising Methods ....... 196 09. Promotion : The Effects of Promotion ....... 198 10. Promotion : Various Sales Promotion Methods ....... 200 11. Price : Three Ways to Decide on Your Prices ....... 202 1 2. Price : Determining Prices Based on Demand ....... 204 13. Price : The Psychology of Prices and Pricing ....... 206 14. Place : Think About How to Circulate Your Products ....... 208 15. Place : Finding the Special Features of Your Market Area ....... 210 16. Place : The Function of Wholesale ....... 212 17. Column 3 Organizing and Preparing Your Present Product Strategy ....... 214 9TamayaTayamaEstablishing a Long-Term Relationship with Your Customers Story7The Last Message ....... 216 01. The Importance of Capturing Your Customers ....... 230 02. The Components of Customer Satisfaction: Internal and External Features ....... 234 03. Take Good Care of Your Best Customers ...... 236 04. Why is Customer Satisfaction Important? ....... 238 References ....... 240 Index ....... 244
Copyright Date
2023
Target Audience
Trade
Lccn
2022-050632
Series
Manga for Success Ser.

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

greenma17

greenma17

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 886

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.7
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (250)

l***r (1857)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect, Thanks
m***t (1071)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
great seller - five stars
n***d (46)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller!!!