|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Organizacyjna komunikacja kryzysowa: Multivoc, Frandsen, Johansen+,

Tekst oryginalny
Organizational Crisis Communication: A Multivoc, Frandsen, Johansen+,
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $248,94
Około980,67 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 8 cze a Cz, 13 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 334107079629
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 12:28:11 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2016-11-02
ISBN
9781446297056
EAN
9781446297056
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Organizational Crisis Communication : a Multivocal Approach
Author
Finn Frandsen, Winni Johansen
Item Length
9.5in
Publisher
SAGE Publications, The Limited
Item Width
6.7in
Item Weight
23.1 Oz
Number of Pages
280 Pages

O tym produkcie

Product Information

When a crisis breaks out, it's not always just the organization that reacts - the news media, customers, employees, trade associations, politicians, activist groups, and PR experts may also respond. This book offers a new and original perspective on crisis communication based on the theory of the Rhetorical Arena and the so-called multivocal approach. According to this approach, we gain a more dynamic and complex understanding of organizational crises if we focus not only on the communication produced by the organization but also take into account the many other voices who start communicating when a crisis breaks out. It provides: An in-depth overview of the five key dimensions of organizational crises, crisis management and crisis communication A comprehensive introduction to the theory of the Rhetorical Arena and the multivocal approach to crisis communication, including some of the most important voices inside the arena A series of important international case studies and case examples in each chapter. Suitable for students studying crisis communication modules on corporate communication, public relations, and management and organization studies courses.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, The Limited
ISBN-10
1446297055
ISBN-13
9781446297056
eBay Product ID (ePID)
234855661

Product Key Features

Author
Finn Frandsen, Winni Johansen
Publication Name
Organizational Crisis Communication : a Multivocal Approach
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2017
Type
Textbook
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Length
9.5in
Item Width
6.7in
Item Weight
23.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd49
Reviews
The importance of this book lies in its new and original perspective on crisis communication, introducing new meanings of the words "arena" and "voices", which leads to a much deeper understanding of how risk and crisis intertwine. The authors have written each chapter diligently to make the book very useful and interesting for all who want to learn about crisis communication or who face crises on daily basis, and in that respect they made a truly remarkable work., Rich with case studies and practical examples, this book is a must read for anyone with an interest in this critical area of management. There is probably no better book and no better team of authors on the subject of crisis communication. Frandsen and Johansen walk the reader through different types of organizational crises, and present their own distinctive arena model of crisis communication that is adept to the current media landscape in which issues emerge and almost over night amplify into full-blown crises for many organizations. Read this book and you will be better able to identify and analyse organizational crises and figure out the right communication response., This is an incredible book and, as reviewers have identified, potentially 'changes the intellectual landscape of the field'. I am an admirer of Frandsen & Johansen's work and in this book they have provided both a historical account of the field of crisis communications from a needed European perspective, and a direction for future research. I shall be recommending this book to students and colleagues., Rare are the cases of the 'big idea' that forever alter the intellectual landscape of the field. You are about to read a book by two authors who have lent such a voice in crisis communication.
Table of Content
General IntroductionPART I: KEY DIMENSIONS OF ORGANIZATIONAL CRISES, CRISIS MANAGEMENT AND CRISIS COMMUNICATIONChapter 1: Living in a Crisis SocietyChapter 2: What Is a Crisis? Definitions and TypologiesChapter 3: Crisis Management (I) General Perspectives: From Anticipation to ResilienceChapter 4: Crisis Management (II): Staged Approaches - Before, During, and After CrisisChapter 5: Crisis Communication (I): Rhetorical and Text-oriented ApproachesChapter 6. Crisis Communication (II): Strategic and Context-oriented ApproachesChapter 7: Crisis Communication Across CulturesPART II: INSIDE THE RHETORICAL ARENAChapter 8: The Rhetorical Arena: A New Theoretical FrameworkChapter 9: Consumers and Citizens: Emotions and Social MediaChapter 10: News Media: Mediatization and Crisis JournalismChapter 11: Intermediaries: Trade AssociationsChapter 12: Managers and Employees: Inside the OrganizationEpilogue: The Future of Organizational Crisis Communication: Agendas for Research, Education, and Practice
Copyright Date
2017
Topic
Business Communication / General, Public Relations, Decision-Making & Problem Solving
Lccn
2016-936129
Dewey Decimal
658.4/056
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (513 609)

c***r (1382)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great offering and service. Thank you!
b***e (152)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Another brilliant purchase from this great seller. So pleased!
6***6 (417)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Like new!